Vastatakseen ulkomaailman vaatimuksiin ja odotuksiin teemme säännöllisesti parannuksia johtamisjärjestelmäämme. Suoritamme jatkuvaa seurantaa sisäisillä ja ulkoisilla tarkastuksilla palvelumme laadun varmistamiseksi. Kanssamme voit luottaa siihen, että saat aina korkeatasoista palvelua ja turvallisen palvelun, riippumatta siitä, mistä kyse on.
”Korkea laatu kaikessa, mitä teemme, on osa MTAB:n DNA:ta nyt ja aina. ISO 9001 -standardin mukainen sertifiointi on vahvistus siitä, että laatutyömme on korkeinta tasoa, ja lupaus sinulle asiakkaana, että teemme jatkuvasti töitä sen parantamiseksi.”
– MTAB:n toimitusjohtaja Simon Fors.
Kaikki maat
Sertifiointi koskee toimintaamme Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa ja Norjassa. Kaikilla työntekijöillä on mahdollisuus tutustua menettelytapoihimme ja työmenetelmiimme kaikilla liiketoiminta-alueillamme.
Mittaamme jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä, ja viimeisimmässä, vuoden 2021 ensimmäisellä neljänneksellä tehdyssä tutkimuksessa 96 prosenttia asiakkaista ilmoitti olevansa erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä.
Työn kehittäminen kestävän ympäristön hyväksi
MTAB: n kannalta kestävyys ja ympäristö ovat aina olleet aktiivinen asia. Liiketoimintakonsepti kuvaa jo, että liiketoimintaa on harjoitettava ympäristön kannalta. Tukholman uusissa tiloissa on mm. aurinkokennoja julkisivussa ja käytämme kalliolämpöä ja kivijäähdytystä säätelemään tilojen lämpötilaa. Tietenkin kuluttamamme sähkö on uusiutuvaa. Tällä hetkellä pyrimme saamaan myös sertifikaatin ISO 14001 -ympäristön mukaisesti.